top of page
En gruppe kvinder på et forretningsmøde
MIN KOMMUNE: EN EKSKLUSIV LØSNING TIL KOMMUNER

MIN KOMMUNE er en eksklusiv løsning udviklet udelukkende til kommuner, der stræber efter at løfte standarden for den socialfaglige indsats på børne- og familieområdet.

 

Med MIN KOMMUNE får I en skræddersyet digital løsning, der ikke blot transformerer arbejdsgange, men også skaber betydelige økonomiske fordele. Bedst af alt garanterer løsningen, at jeres medarbejdere effektivt kan finde kvalificeret hjælp til børn, unge og familier.

DET FÅR I MED "MIN KOMMUNE"

Én søgeplatform til alle medarbejdere

I får én effektiv platform tilgængelig for alle fagpersoner på tværs af kommunens afdelinger. Det styrker det tværfaglige samarbejde og muliggør forebyggende arbejde og tidlige indsatser. På Børnebasen har vi lige nu over 1000 tilbud, og der kommer hele tiden flere til. Børnebasen sikrer høj kvalitet af alle tilbud gennem screeningsprocedurer og kvalitetsstempler. 

Organisering af interne tilbud

Vi samler alle kommunens interne tilbud på Børnebasen for bedre overblik. Det gælder både faste og midlertidige tilbud og aktiviteter. Vi håndterer organiseringen, og I kan tilføje flere tilbud løbende. I har fuld kontrol over, hvilke tilbud der vises for jeres medarbejdere, og hvornår de skal være aktive.

Vi sikrer et bredt udvalg af lokale tilbud

På Børnebasen har vi allerede et omfattende udbud af tilbud på tværs af landet, men vi stræber efter at forbedre vores service ved aktivt at søge og tiltrække lokale tilbud i jeres nærområde. Det sikrer, at jeres medarbejdere får et komplet overblik over både lokale og nationale tilbud.

En fleksibiel platform skræddersyet til jer

 

  • Tilpas tilbud: Vælg, hvilke tilbud kommunens medarbejdere kan se

  • Visuel identitet: Personliggør login-siden med kommunens logo

  • Unikke metoder: Integrér kommunens specifikke metoder i metodeoversigten

  • Viden på tværs: Del jeres viden med alle medarbejdere via ”Viden på tværs”-funktion

  • Single Sign-On: Mulighed for automatisk login med kommunens login-oplysninger

  • Andet: Vi imødekommer gerne særlige ønsker og behov, I ellers måtte have, så vi sammen finder den beste løsning for jer

NEM OG HURTIG IMPLEMENTERING

Smertefri opstart, øjeblikkelig værdi

 

  • Nem implementering: Børnebasen er enkel og hurtig at sætte op. Det er plug and play – ingen besværlige installationer eller integrationer.

  • Omfattende support: Vi er med jer hele vejen med workshops, telefonsupport og opfølgende sessioner for at sikre en problemfri start. Vi kan endda arrangere besøg efter behov.

​​Start med det samme

Så snart MIN KOMMUNE-aftalen er i hus, er I klar til at gå i gang. Børnebasen kræver ingen installationer, og medarbejderne kan selv tilmelde sig. Vi hjælper med en skræddersyet implementeringsplan for hele kommunen baseret på vores vellykkede erfaringer fra andre kommuner.

Kick-off møder og løbende opfølgning

Vi tilbyder så mange kick-off møder (fysisk eller online), som I har brug for. Vi demonstrerer Børnebasen og giver praktiske tips til brug. Vi følger op hvert kvartal for at tilpasse løsningen efter jeres ændrede behov.

KONTAKT OS OG HØR MERE OM "MIN KOMMUNE"

Ønsker du at bestille MIN KOMMUNE eller få en præsentation af løsningen? Kontakt os for at høre mere. Du kan også hente vores infomateriale og læse mere

Telefon

+45 42 57 07 44

Email

Følg os

pexels-marko-tuokko-2965017.jpg
bottom of page